Non pretendemos que fagan deberes, nin teñen que traballar na casa. Só se trata de que, se de forma espontánea, a eles lles gusta facer debuxos nos que escriben, piden axuda en actividades relacionadas coa lectoescritura ou teñen interés por escribir na casa é importante que todos rememos na mesma dirección.
Moito ollo con non regañar. Trátase de facer correccións positivas, reforzar moito o que fan ben e o esforzo. Que xurda un interés espontáneo pola lectoescritura é o que queremos, non que se converta nun traballo ou actividade imposta.
Moito ollo con non regañar. Trátase de facer correccións positivas, reforzar moito o que fan ben e o esforzo. Que xurda un interés espontáneo pola lectoescritura é o que queremos, non que se converta nun traballo ou actividade imposta.
É moi importante que agarren correctamente o lapis sempre, xa que se se acostuman a collelo de forma incorrecta é moi difícil que perdan esa costume. Importante se escriben, debuxan, pintan....
2. Valorar o esforzo e o interese.
Non queremos que teman o trazo das letras, polo que debemos respetar o ritmo de aprendizaxe. Esto significa que as letras comezan sendo debuxos que pouco a pouco se aproximan a letras convencionais, polo que debemos valorar sempre o esforzo que fan.
As recomendacións que seguen con respecto ó trazo e demais, deben tomarse con tranquilidade, sen presionar e nin cohibir os cativos nos seus intentos.
3. Sons vs nomes de letras.
Aínda que traballamos os nomes das letras "M = Eme, S = Ese...", acostumamos a usar habitualmente o son da letra "M = mmmm, S=ssss". Isto facilitálles moito o aprendizaxe.
4. Ollo á dirección na que facemos as letras.
Se queren escribir o nome, copiar unha palabra, escribir letras sen máis ou outra cousa tede en conta a direccionalidade á hora de facer o trazo das letras, é moi importante! Nós na aula facémolas así:
Non queremos que teman o trazo das letras, polo que debemos respetar o ritmo de aprendizaxe. Esto significa que as letras comezan sendo debuxos que pouco a pouco se aproximan a letras convencionais, polo que debemos valorar sempre o esforzo que fan.
As recomendacións que seguen con respecto ó trazo e demais, deben tomarse con tranquilidade, sen presionar e nin cohibir os cativos nos seus intentos.
3. Sons vs nomes de letras.
Aínda que traballamos os nomes das letras "M = Eme, S = Ese...", acostumamos a usar habitualmente o son da letra "M = mmmm, S=ssss". Isto facilitálles moito o aprendizaxe.
4. Ollo á dirección na que facemos as letras.
Se queren escribir o nome, copiar unha palabra, escribir letras sen máis ou outra cousa tede en conta a direccionalidade á hora de facer o trazo das letras, é moi importante! Nós na aula facémolas así:
Se escriben números pasa o mesmo.
Se tedes algunha cuestión non dubidedes en poñervos en contacto!
Moitas grazas por colaborar!
Ningún comentario:
Publicar un comentario